Staramy się, aby każdy etap współpracy z naszym sklepem przebiegł bez problemów. Dla uproszczenia zamieściliśmy krótkie opisy, krok po kroku, poszczególnych czynności. Powinny one pomóc w razie wątpliwości. Gdyby nie udało się znaleźć rozwiązania problemu zachęcamy do kontaktu e-mailowego lub telefonicznego.
1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Znajdź, porównaj i zadecyduj który produkt najbardziej odpowiada oczekiwaniom.
- Dodaj jeden lub więcej produktów do zamówienia używając przycisku z ikoną koszyka.
- Ilość produktów oraz aktualna cena widoczna jest na bieżąco w prawym górnym rogu. W każdej chwili można przeglądać produkty znajdujące się w koszyku i zmieniać ich ilości. Wykonasz to klikając w przycisk „DO KASY >>”
- Jeżeli stwierdzisz, że z zamówienia któregoś z produktów chcesz zrezygnować lub przypadkowo dodałeś go do koszyka możesz go usunąć wciskając ikonę z symbolem „x”
- Twój koszyk jest aktywny przez cały czas kiedy znajdujesz się na stronie. W każdej chwili możesz wrócić do sklepu i dodawać produkty do zamówienia.
- Jeżeli jesteś już zarejestrowanym klientem wystarczy się zalogować, dla nowych klientów niezbędna jest rejestracja. Można to zrobić wcześniej, ale rejestracja następuje również automatycznie po wypełnieniu danych i adresu dostawy w koszyku. Pola obowiązkowe oznaczone zostały czerwoną gwiazdką.
- Jeżeli chcesz otrzymać fakturę zaznacz prostokąt z opisem „Chcę otrzymać fakturę VAT”. Pojawi się następny formularz do wypełnienia.
- Wybierz interesującą Cię formę dostawy z listy.
- Zapoznaj się z Warunkami Świadczenia Usługi i zaakceptuj je. Teraz możesz przejść do finalizacji zamówienia wybierając odpowiedni sposób płatności.
- Sprawdź poprawność wszystkich wprowadzonych danych, ilości oraz cenę zamawianych produktów. Jeżeli coś się nie zgadza, masz możliwość korekty. Zakończ zamówienie klikając w przycisk „FINALIZACJA ZAMÓWIENIA”
2. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW
Sprzedawane przez nas produkty w większości dostępne są na stanie w mniejszych lub większych ilościach. Wszystkie posiadają oznaczenie dostępności. Zielony symbol oznacza towar dostępny, czerwony brak towaru na stanie lub u dystrybutora.
Dla uproszczenia każdy z produktów opatrzony jest informacją nazwaną „czas wysyłki”. Przy produktach, w których termin ten jest dłuższy niż 24 godziny podany jest orientacyjny czas po którym wysyłamy towar. W tym przypadku indywidualnie informujemy klienta o planowanym terminie nadania przesyłki.
Jeżeli zamawiasz produkty o zróżnicowanych terminach wysyłki decydującym jest zawsze najdłuższy z nich – tak aby całe zamówienie mogło być nadane w jednej paczce.
Podany termin realizacji liczony jest od momentu zatwierdzenia zamówienia (w przypadku płatności przy odbiorze) lub otrzymania przelewu.
3. TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Każdy produkt opatrzony jest przybliżonym terminem realizacji zamówienia. Termin ten liczony jest od momentu zatwierdzenia zamówienia (w przypadku płatności przy odbiorze) lub otrzymania przelewu. Jeżeli w koszyku umieszczonych jest więcej niż jeden produkt czas wysyłki zostaje przeliczany według produktu, w którym czas wysyłki jest najdłuższy. W momencie złożenia zamówienia po godzinie 15:00 realizacja zamówienia liczona jest od kolejnego następującego dnia roboczego.
Czas wysyłki: 24 godziny.
Oznaczenie towaru w ten sposób oznacza, że mamy go fizycznie na stanie magazynowym. Przewidywany termin wysyłki to jeden dzień roboczy (24 godziny) od momentu, w którym klient dopełni wszelkich formalności, a ewentualna wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie. Pole dostępności towaru przedstawione jest dla jednej sztuki danego towaru. Przy zamówieniu większej ilości sztuk tego samego towaru może się okazać, że nasze stany magazynowe nie wystarczą na zrealizowanie całego zamówienia i niezbędne będzie domówienie części towaru od naszego dostawcy.
Czas wysyłki: 1-2 dni.
Na magazynie posiadamy bardzo małą ilość tego towaru, lub nie znajduje się na naszym stanie magazynowym. Niezbędne jest wtedy sprowadzenie towaru od naszych stałych dostawców. Czas realizacji tego zamówienia potrwa około jeden do dwóch dni roboczych, może się jednak wydłużyć w szczególnych przypadkach.
Czas wysyłki: 3-4 dni.
Towar dostępny u naszego dostawcy, termin realizacji jest nieco dłuższy niż przy zamówieniach od stałych dostawców.
Dostępność: Produkt niedostępny
Chwilowo brak tego towaru, nie można go zamówić, a także brakuje go u naszych dostawców. Większość towarów pojawi się na naszym magazynie, nie możemy jednak zapewnić, że będzie tak w przypadku każdego towaru. Poprzez formularz „Zapytaj o produkt” można zapytać o produkt. Poinformujemy kiedy z powrotem pojawi się w naszej ofercie.
4. MODYFIKACJA I ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ
Anulowanie zamówienia oraz jego zmiana jest możliwa aż do momentu wysyłki skompletowanego zamówienia. Zamówienie można do tego czasu dowolnie modyfikować kontaktując się z nami. Nie odpowiadamy za błędnie złożone i zrealizowane zamówienia.
Chęć zmiany można zgłosić także przez formularz kontaktowy (zakładka kontakt w górnym menu), dodając takie informacje jak: imię i nazwisko, numer zamówienia, oraz modyfikacje które należy wykonać. W takich przypadkach zalecany jest kontakt telefoniczny, który pozwoli na szybką reakcję.
W przypadku modyfikacji realizacja zostanie wydłużona o czas przygotowania nowej przesyłki i „czas wysyłki” ew. domówionych przedmiotów.
5. CO DZIEJE SIĘ Z PRZESYŁKĄ
Każdy zamawiany towar wysyłany jest zgodnie z wyborem klienta – za pośrednictwem poczty polsiej lub firmy kurierskiej. Każdą z nadanych przesyłek można śledzić na stronach spedytorów po wpisaniu w odpowiednie miejsce numeru przesyłki (listu przewozowego). Numer ten wysyłany jest e-mailem przez naszego spedytora lub wysyłany na życzenie klienta po nadaniu przesyłki. Przesyłki wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej można śledzić na stronie: http://sledzenie.poczta-polska.pl/ natomiast firm Kurierskich na odpowiedniej stronie w zależności od przewoźnika.
Firmy kurierskie zazwyczaj dostarczają przesyłki w ciągu jednego do dwóch dni roboczych od momentu nadania.
Czas realizacji przez Pocztę Polską jest różny w zależności od typu przesyłki (w graniach 2 do 5 dni roboczych) i można go sprawdzić na stronie internetowej http://poczta-polska.pl/faq